15 January 2010

Santai Off Road

gua dengan bro wan berfoto dulu sebelum sampai atas bukit..gua memang tak larat..

petang tadi gua bercadang nak kayuh ke chemor dengan sarjan misai dan bro wan.. tepat pukul 5.30 sarjan misai dengan bro wan dah terpacak kat stesen keretapi tanjung rambutan.. lama sangat tunggu gua, sarjan misai pun menalifon gua.. hahaha.. gua cakap gua kat batu 8.. gua suruh dorang jalan dulu.. nanti gua kejar..

tengah layan speed yang tak berapa laju nak mengejar dorang.. tiba-tiba gua nampak dorang patah balik.. dorang cakap tak jadi pergi chemor. nak layan off road kat intake.. gua pun apa lagi.. terus follow.. nasib baru sampai desa jaya.. kalau tak gua kayuh sorang je la..

off road ni tak jauh sangat.. meter gua tadi rekod 15.96km je dari rumah gua sampai balik rumah gua.. hahaha sebelum balik layan makan buah dengan minum air kat berahim depan maktab..

No comments: