21 January 2010

Pancit Lagi

Jarak: 37.71km (jalan raya)
Laluan:ulu kinta-tanjung rambutan-chemor-klebang-tasek-bercham-taman perpaduan-ulu kinta

hari ni gua kayuh jauh sikit.. kira latihan untuk jambori sri iskandar nanti.. gua kayuh empat orang kali ni ikut jalan raya.. mula dari ulu kinta-tanjung rambutan-chemor-klebang-tasek-bercham-taman perpaduan-ulu kinta.. jarak 37.71km.

yang tak tahannya beskal member gua dua kali pancit.. orang cakap malang memang tidak berbau.. mula-mula pancit kat tanah hitam. nasib baik gua ada tiub spare.. apa lagi tukar tepi jalan la.. hahaha abang misai siap jaga trafik lagi..

dah siap tukar perjalanan diteruskan.. sampai je kat klebang malang takde bau lagi.. beskal member gua pancit sekali lagi.. nak tukar tiub, tiub pulak takde.. hahaha apa lagi tolak la.. gua pun ikut tolak jugak..

dekat-dekat nak sampai tasek ada member naik motor datang tolong.. member gua naik motor dengan beskal sekali dengan harapan kedai beskal eric kat tasek bukak lagi.. sampai kat sana gua tengok kedai bukak lagi.. hahaha selamat..


dah siap repair minum dulu pastu cabut balik.. dah pukul 7.30 malam.. esok kayuh lagi..

No comments: