29 April 2010

Pasang Brek

hari ni gua dengan rasminya telah memasang brek untuk beskal fixie gua. brek ni gua beli dengan harga RM30 sahaja. cap Dia Compe. gua pasang sendiri je kat rumah. gua terpaksa pasang sebab gua tak berapa konfiden lagi nak cilok-cilok kalau takde brek ni. esok-esok kalau dah konfiden gua bukak kot. hehehe best woo naik single speed..

2 comments:

Riezal aka Rezdrake said...

mock.. aku pun dah gila Fixie ni.. nak buat layan pi balik kerja tapi nak cari frame payah.. kira hipster laa lu skang.. :)

Mock said...

aku cari frame ni bagai nak gila.. banyak orang cari.. lepas ni aku nak pegi keje naik beskal ni.. tq bro sebab lu telah memberikan inspirasi kat aku nak pegi keje naik beskal...