10 December 2009

Perlumbaan Gopeng Peanut Search 09

gua bersama sarjan misai sebelum race.. togok redbull setin dulu.. baru syok sondol trek..


ni la peta race.. gua main belah kiri je.. jalan landai tapi jauh..


profil pendakian.. boleh cirit kalau gua lalu sini.. ramai yang tergolek..


tempat gua simpan peta.. kalau takde benda ni gua rasa peta gua mesti lunyai..


sebelum race..


dah abis kayuh kena lapor kat sini.. dapat minum redbull lagi...


basikal gua dah macam kerbau.. nak kena hantar car wash kasik cuci..


dah macam kaki kerbau je kasut kesayangan gua ni..


53.77km jarak perjalanan.. sakit bontot gua..


tempat mula dan tamat tajaan redbull.. dah macam race kat luar negara pulak.. gua rasa lebih 10 tin redbull gua minum dalam race ni...


tempat markah dikira... hahhahaha... gua dapat 200 markah.. cukup makan je..


majlis penyampaian hadiah.. gua takde nasib hari tu.. cabutan bertuah pun tak lekat..


dapat baju ni pun dah cukup

No comments: